luni, 13 decembrie 2010

Fara tine...

Sá-ti zic cá te iubesc,
cá îmi este dor,
sá-ti spun cá te doresc,
mie mi-e usor;

Sá cred cá má iubesti
si cá má vrei aproape,
este ce-mi doresc în fiecare
noapte...

Sá pot sá te privesc
îmi doresc enorm,
fárá tine aproape parcá
sunt alt om.
 S-ajung sá te sárut
îmi doresc acum,
dar a mea sperantá o
transformi în scrum

Lacrimi curg usor
si má doare tare,
în sufletul meu e
un gol prea mare...
 A ta amintire
încá-o simt aproape,
în fiecare zi,
si-n fiecare noapte.

Al táu parfum îl simt si
azi când esti departe,
aud numele táu
printre mii de soapte.
 Ochii tái albastrii
nu-i mai vád acum,
îmi lipsesti enorm
si acum ti-o spun;

Ai ales alt drum,
este adevárat...
la mine prea usor
tu ai renuntat;
 Cá te-am vrut aproape
este vina mea,
cá tu m-ai uitat,
e numai vina ta!


                                                  By Mullder...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu