luni, 13 decembrie 2010

Vara noastra...

A fost o vará,... cu soare cu ploi,
a fost un an, doar pentru noi doi;
A fost un basm, a fost o poveste,
care nici azi nu se sfârseste!

Mereu vei avea, un loc în inima mea,
mereu pe cer va stráluci steluta ta...
Vor rásuna în inimi amintiri si vom
simti din nou aceleasi tráiri,

Iar peste ani când îti va fi dor,
te vei întoarce iar pe-acelasi coridor...
Si vei gási acolo amintirea mea,

care-a rámas în asteptarea ta...

Vor trece zile, vor trece ani...
si vom uita de multe...
Dar acel an, deja apus...

nu-l vom uita precum am spus.

Atunci odatá, nu demult,...
când ne iubeam deja prea mult!
E anul táu, e anul meu...

si-mpreuná vom fi mereu,La bine la greu... te voi chema... în anul meu...

                                                           By Mullder...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu