miercuri, 15 decembrie 2010

Ar fi deajuns...

Ar fi de-ajuns doar sá má uit în ochii tái,
ca sá-nteleg ce vor sá-mi spuná ei...
Ar fi de-ajuns, doar sá apar în calea ta,
ca sá má crezi, cá te iubesc, iubita mea.

Ar fi de-ajuns, sá te sárut în miez de noapte,
ca tu apoi sá má alinti cu mii de soapte;
Ar fi de-ajuns sá te gândesti numai la tine,
dar e prea mult ce cer eu de la tine?

 Ar fi de-ajuns sá te sárut când soarele rásare,
asa tu-mi ráspunde la orice-ntrebare,
Ar fi de-ajuns sá te strâng la pieptul meu,
numai asa nu voi muri de dorul táu.

 Ar fi de-juns doar sá-ti spun cá te iubesc,
si tu vei stii cá reprezinti tot ce-mi doresc...
Un rásárit... sau poate... un apus,
cu tine-aproape, totu'ar fi de-ajuns!

                                                       By Mullder...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu