vineri, 17 decembrie 2010

Ai jurat...

Ai jurat ca nu voi plânge niciodata,
mi-ai jurat o iubire-adevarata;
Mi-ai promis asa cum face orice fata,

ca-mi vei darui doar mie o dragoste curata!


Ai jurat ca mereu vei fi aproape,
nu conteaza ca e zi sau ca e noapte,
Mi-ai promis ca lacrimi nu vor curge,
dar inima mea, dupa tine plânge.

Ai jurat ca totul va fi bine,
dar de ce departe esti de mine?
Ochii tai albastrii, îmi apar în minte,

de ce mi-ai adresat atâtea juraminte?

Ai jurat ca nu voi plânge niciodata...
dar m-ai înselat ca si alta fata;
Mi-ai promis atunci ca nu vei pleca,

ca vom fi în doi toata viata ta;

Ai jurat odata c-o sa fie bine...
am avut atunci încredere în tine,
Dar nu-mi pare rau, nu vei regreta,

caci pentru o clipa, tu ai fost a mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu