marți, 25 ianuarie 2011

Si daca...

Si dacá pleci de lângá mine,
nicicând nu am sá pot uita,
Si dacá plec de lângá tine,

în suflet vei rámâne a mea.

Si dacá lacrimi vor mai curge,
de durere sau de dor,
Voi mai pástra, doar un minut,

sá nu reneg al meu amor.

Si dacá aud numele táu,
strigat de-o inimá hainá...
Si dacá simt parfumul táu
fárá ca eu sá am vreo viná...

Si dacá vád privirea ta,
care má cheamá iar la tine,
Atunci voi sti de ce-ai plecat,

de ce departe esti de mine.

Si dacá seara s-a lásat
si tu nu esti acum aproape,
Si dacá-n gândul meu esti tu,

fie e zi, fie e noapte,

Si dacá aproape eu te simt,
câd tu de fapt esti prea departe...
Atunci voi sti, cá te iubesc,

te voi iubi, pâná la moarte.

Si dacá dorul má apasá
stráin má simt acum de toti;
Si dacá lacrimi curg acum,

ca si în alte nopti;

Si dacá aud inima ta,
soptind usor povestea toatá,
Voi încerca sá înteleg,

ce ne-a unit pe noi, odatá.

Si dacá stelele sclipesc,
desi în suflet este noapte...
Si dacá aud iubirea ta,

care má cheamá acum în soapte...

Voi regreta cá am plecat,
departe-n zori de lângá tine,
Voi regreta, pentru cá stiu

cá m-ai iubit si tu pe mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu