joi, 6 ianuarie 2011

De viata...

Destinul meu e frunza ce-a cazut sub pasii tai nepasatori si reci. Nu te condamn, grabite trecator, poarta-ti pasii pe al tau drum in zbor... Daca intr-o zi destinul tau va semana cu al meu, aminte sa-ti aduci de frunza ce-ai strivit in drumul tau... Daca vrei sa ma ridici gandestete daca te merit sau daca ma meriti eu sunt un gand de bine care doreste un singur lucru de la tine; un ZAMBET Moare cate putin cel ce nu isi schimba existenta, cel ce nu vrea sa construiasca ceva nou, cel ce nu vorbeste cu oamenii pe care nu-i cunoaste... cel ce isi petrece zilele plangandu-si de mila si detestand ploaia ce nu se mai opreste, cel ce abandoneaza un proiect inainte de a-l fi inceput, cel ce nu intreaba de frica sa nu se faca de ras, cel ce nu raspunde chiar daca are un raspuns... Daca va fi sa plangi, plangi de bucurie! Daca va fi sa minti, minte in privinta durerii tale! Daca va fi sa furi, fura o sarutare! Daca va fi sa doresti sa fii fericit, doreste-ti in fiecare zi
Tu esti cerul meu insorit, muntele meu favorit, patul meu cald, adapostul de furtuna, darul cel mai dulce, usurarea inimii, prietenul mea cel mai bun pana la capat, inspiratia mea, destinatia mea, lumina mea stralucitoare, ziua si noaptea mea, leacul inimii mele, cel care`mi potoleste furia, cel care imi ia durerea, febra mea de primavara giuvaerul meu de pret, implinirea rugii mele, inima si sufletul meu, intregirea vietii mele, caruselul meu, alinarea cand sunt trista, sansa mea cea mare, ultimul meu dans, lovitura cea mai buna, fructul meu dulce, cel care`mi da putere, cel care`mi deschide apetitul, soarele meu de dimineata, distractia mea de seara, partenerul mea de dans, gradinarul inimii mele, izvoru` rasului meu, cel vesnica, trimisul meu din Rai, caruia i`am fost sortita, focul meu vesnic, dorinta mea cea mare, perechea sufletului meu, dulcele meu destin, iubitul mea de vis, cel “inainte de orice”, increderea mea, bunul meu simt, rostul meu pe lume pana cand nu voi mai fi.TE IUBESC.

                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu