duminică, 30 ianuarie 2011

Daca as putea...

Daca as putea sa zbor as face-o dar numai pana la tine pentru ca mor de dorul tau.
Te-as strange in brate te-as saruta si nu ma-s mai dezlipi de tine.
As vrea sa iti dau Sufletul meu macar pentru o noapte

sa simti si tu ce simt si eu cand nu te am aproape.


Fara parfum degeaba si Floarea
Fara nisip degeaba si Marea.
Fara norii degeaba si Ceru.
Fara buzele tale degeaba sarutu.
Fara atingerea ta degeaba si corpul meu.
Fara privirea ta degeaba si ochii mei.
Fara TINE degeaba si EU!


Ma crezi ca te iubesc la nebunie?
Ma crezi cand iti zic ca tu esti 1 la 1000?
Ma crezi cand iti zic ca numai pot?
Ma crezi cand iti spun ca simt ca mor de tot?
Ma crezi ca as face totul numai sa fiu cu TINE?
Dar tu cum simti si TU ?
Simti lafel ca MINE ?


Vreau sa fiu cu TINE in fiecare clipa din viata mea.
Vreau sa fiu cu tine la rau si la bine, in zile triste si senine
Ziua in care o sa ma opresc sa te iubesc o sa fie ziua in
care o sa imi inchid ochii pentru totdeauna!

Un comentariu:

  1. ...Dragostea mea pentru tine este ca un cer senin dupa o dimineata innourata,ca roua in zori de zi,ca razele soarelui de primavara,ca florile din luna mai...vocea ta imi aduce bucurie in suflet si gandul la tine liniste...Ceea mai mare dorinta a mea e sa fi sanatos sI fericit in permanenta!!!

    RăspundețiȘtergere