luni, 10 ianuarie 2011

Astept...

Astept sa te-asezi aici
Langa inima mea sa stai,
Aproape  mai aproape ,
Sa aud tot ce-mi vei sopti...
Sa simt mana ta usor
Peste mine alunecand,

Cum trece-un val pe-o plaja
Care arde in plina zi ...



Sa-nchid ochii,sa nu stiu ,
Cine-am fost si nici cine sunt ,
Sa cred ca pentru o noapte
Suntem noi,singuri pe pamant....



Mi-e frig,mi-e dor de tine si apoi mi-e cald,
Te strig... si tresalt...
Ma topesc ...si ard...
Am uitat de orice hotar si toate-n jur dispar ...
Inalta-ma la ceruri

Si de acolo chiar mai sus decat pot crede vreodat'
Si arunca-ma-n abisul unei patimi vechi,
Si-nalta-ma din nou ,cum stii doar tu iubire..

Si coboara-ma pe pamant,
Sa nu stiu de-i rau ,de-i bine ,
Daca rad sau plang...
Sa simt ca-n mine este
Centrul lumii,
Si-n rest sa uit de toate,
Cate sunt..

Un comentariu:

  1. asteptarea este un chin dar ajunge sa fie cel mai dulce moment atunci cand te vei regasi si vei stii sa pretuiesti iubirea celui cel iubesti

    RăspundețiȘtergere