luni, 14 februarie 2011

Te iubesc...

"Cand nu iti spun ca te iubesc....
sa stii ca te iubesc mai mult
Esti un parfum sublim ce-l simt......
fara cuvinte...
E uneori prea greu de spus....
prefer sa tac si sa ascult...
Cand numar printre picaturi ,
vechi juraminte...
Cand uit sa-ti spun ca te iubesc ,
sa nu tresari in visul tau..
Si sa nu crezi ca te-am pierdut printr-o uitare...
Secunda-ti sunt intr-un abis...
esti clipa sufletului meu...
Prin intunericul prea dens...
te imbrac in soare...
Cand nu ti-am spus ca...te iubesc...
te-am mai iubit inca o data...
Cand nu-ti voi spune te iubesc,
sa stii ca te iubesc din nou...
Si-ti scriu pe buze un sarut ce nu te minte...
Nu ma-nvata cum sa te chem in noapte cu al meu ecou...
Eu stiu sa-ti spun ca..te iubesc...
Fara....cuvinte...."....

Un comentariu:

  1. Adevărata "măsură" a vieţii unui om nu se poate obţine decât prin "lipsa de măsură", dorind "fără măsură", îndrăznind "fără măsură", iubind "fără măsură".

    RăspundețiȘtergere