miercuri, 9 februarie 2011

Alaturi de tine...

Alaturi de tine am descoperit
Culorile ploii nascand curcubee
Si lacrimile mele s-au topit
Zburand intre doi cocori spre apus
Ma zbat ca un fluture beat de prea multa libertate

Alaturi de tine se nasc trepidand Stelele-n roiuri de argint incolonate
Arzand ne contopim in fiece seara
Ca sa renastem amandoi in zori
Falfaind se rastoarna zarea picurand Din privirea ta peste mine.


Alaturi de tine silabele se ispravesc
Innecandu-mi cuvintele nenascute
De prea multa uimire, banuiesc
Mi-am pierdut urmele amintirilor Undeva prin labirintul zidurilor tale
Miraculos de aproape.


Alaturi de tine se intoarce lumina
Mult prea albastra insiruind secrete
Uitate de cand cu zborul din rai Miracolul din pantec l-ai descatusat
Si am simtit dumnezeirea din mine
O viata inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu