vineri, 25 februarie 2011

Eu sunt...

Eu sunt cea care crede ca adevarul este cea mai dureroasa arma , eu sunt cea care crede ca viata se va sfarsi intr-o zi , sunt cea care a plans cand mi-ai dat drumul la mana , eu sunt cea care nu ar dori niciodata nemurirea , eu sunt cea care crede ca timpul se opreste atunci cand iti este frica ,eu sunt cea care crede in speranta , eu sunt cea care ar dori sa invete mai mult de la viata , eu sunt cea care vrea sa viseze doar cu ochii deschisi, eu sunt cea care se gandeste la tine , eu sunt cea care iubeste totul si nimic , eu sunt cea care crede ca merita sa fie fericita , eu sunt cea care impune legi si nu le respecta , eu sunt stapana amintirilor mele , eu sunt cea care priveste in prezent si vede trecutul haotic, eu sunt... cea care crede ca intr-o zi va putea "alerga" spre o alta lume ...mai buna....Un prieten adevarat iti stie slabiciunile,dar iti arata calitatile ,iti simte temerile,dar iti intareste credinta,iti cunoaste ingrijorarile ,dar iti elibereaza spiritul,iti recunoaste defectele,dar iti subliniaza posibilitatile
Acela esti tu, iubitul meu prieten,multumesc ca existi in viata mea.--
POOP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu