vineri, 11 februarie 2011

Fara tine...

Pasii mei fara tine nu ma poarta niciunde,
Timpul meu fara tine curge in amanunte
Ochii mei fara tine sint privati de vedere
Viata mea fara tine o eterna durere

Visul meu fara tine...fara de importanta
Si un miine ce vine e lipsit de speranta
Mintea mea fara tine goala, neconcentrata
Lumea mea fara tine rece si dezolanta.


Sufletul meu fara tine negru si deprimat
Zimbetul meu fara tine...un film prost regizat
Noaptea mea fara tine voalata si desueta
...Eu ma simt fara tine tot mereu incompleta.


Jumatate din tine ai uitat-o la mine
Jumatate din mine pe vecie la tine
Asa umblam amindoi prin lume iubite
Cu inimile goale si neintregite.


Eu fara tine simplificata cu doi
Un tot putem forma doar fiind amindoi
Noi apartinem impreuna prin legi inca nescrise
Separati stam la portile fericirii...inchise.

Fara tine iubirea nici un sens n-ar avea
Fara tine sa stii nici nu pot respira
Fara tine ma ratacesc,ma pierd si complic
Fara tine prin viata sint un vesnic...NIMIC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu