miercuri, 23 mai 2012

Te iubesc printesa mea...

Alaturi de tine voi fi zi de zi, 

O eternitate te voi iubi...
Am scris numele tau pe fiecare stea, 
Ca atunci cand le vei privi sa stii ca tu esti
Lumea mea...
O zi fara tine este o zi fara lumina, 
Deoarece tu imi luminezi viata zi de zi...
Iti simt dragostea prin fiecare bataie a inimii,
Fiecare sarut al tau este poarta spre o lume de vise,
 de fantezii...
Cand sunt langa tine las totul in urma si simt vraja iubirii,
Iar cand iti ating trupul simt dragostea cum ne curge prin vene...
Te vad prin ochii sufletului meu atat de frumoasa si de perfecta cum esti mereu,
Dragostea nu este doar imbratisari, saruturi,,,
Este intelegere, incredere este dragoste nemuritoare...
Daca as avea o singura dorintaaceasta ar fi,,,sa ma trezesc in fiecare dimineata alaturi de tine, 
sa iti simt inima cum bate alaturi de a mea,,,
Sa te trezesc cu cel mai dulce sarut din lume... 
Esti visul meu, esti fericirea mea, esti raza de lumina care imi lumineaza viata 
                 TE IUBESC PRINTESA MEA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu