miercuri, 23 mai 2012

Alooo...


-Buna, ce faci?...
ti-e dor de mine?
Sau m-ai uitat definitiv?...
Te rog ! E un imperativ
Sa te revad... Ce mult îmi placi!...
Mi-e gândul zilnic, doar la tine,
Nu pot sa mai traiesc de taci.
Nu-nchide!
Te rog mult asculta...
Ca nu te costa, eu platesc!
Din suflet ma-nvinovatesc
De tot ce crezi gânduri perfide...
Mi-e inima dragoste multa
si soaptele îmi sunt livide,
Te rog mai stai!
Da-mi o speranta
C-o sa ma ierti de ce crezi tu!...
I-ati de la ”nu” mica vacanta,
Întreaba-ti sincer sufletu’...
Nu-ti cer nimic sa spui, sa dai,
Doar sa m-accepti si-n viu sa tai!...
... Te las sa ma ranesti de vrei,
Doar sa te vad înca odata!...
Esti perla mea, breloc de fata,
si-o sa-ti fiu doar de-aproape vrei
si de-s departe 
sa ma chemi!...
I-ati numai bine, da-mi ce temi!...
Vreau sluga ta!... Înger ma iei!..
       
                         ...by mullder...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu