vineri, 10 iunie 2011

Te voi iubi...

Pana cand ma voi stinge..
voi citi in stele,
voi dezlega mistere...
voi ninge,
praf de fericire...
cat voi avea de mers pana la ele.
voi masura carare si timp...
si voi pasi pe lacrimi de iubire...
inaltatoare,
imi voi pastra clepsidra
chiar de nisipu-i scurs...
tu sa nu plangi,,,
caci, lacrima albastra
zborul va-ncetini...
sa-mi pui la capatai, scrisa de noi
povestea noastra...
si,,,pe pat de trandafiri sa-mi construiesti,
iar de vei crede c-am apus,
nu te gandi...
tu tot asa sa ma iubesti...
caci ce-am avut de spus,,,am spus,
voi rasari,
asa cum am promis...
la fel ca azi iti voi zambi...
in vis,,,,
iar tu,,, nu te grabi sa vii,
te mai astept o viata,
cu-acelasi zambet,
e mic pamantul sa inghita,
atata suflet...

Un comentariu:

  1. A iubi inseamna....sa te simti singur cind persoana iubita nu e cu tine, inseamna sa fii alaturi de ea in orice moment, sa stii sa o pretuiesti, sa tremuri cand o atingi cu o floare...inseamna ca inima sa iti bata tare, sa te faca sa vibrezi, sa ocolesti toate barierele si toate necazurile pentru ea...sa iti aduci aminte de toate intamplarile si imprejurarile petrecute impreuna...inseamna sa o strangi de mana si sa ii soptesti ca o iubesti, ca o doresti, ca nu poti trai fara ea, ca ea e totul pentru tine...

    RăspundețiȘtergere