joi, 16 iunie 2011

Te-am iubit deja …

Nu iti dai seama ! Te-am iubit de cand
nici nu stiai ca esti a mea.
Te iubeam deja in fiecare,
dimineata cand abia deschideai ochii
si te sarutam in gand !
Ma iubeai deja in toate noptile
in care palmele mele urmau
sa poarte in ele urma corpului tau !
Te iubeam deja in fiecare sarut usor,
abia banuit  pe buzele mele
Ma iubeai deja cand imi ardeai
sufletul mangaind-dorindu-ma ...
Te iubeam deja inainte
de a ne intalni prima oara ...
Ma iubeai deja inainte
de a te iubi prima oara ...
Te iubeam ....
Ma iubeai ...
Era un amestec de sentimente-gand,
de visare-dorinta …
Era un amestec de “ma iubesti-te iubesc” ….
Era un amestec de suflete-visare,
de speranta-gand …..
Era un amestec de NOI …
Ce pacat ca ....
ne iubeam si nu ai vrut sa fii a mea ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu