marți, 8 martie 2011

La multi ani femeie,, La multi ani mama de 8 Martie

E putin sa fii o floare,
E naiv sa fii o stea,
E absurd sa fii craiasa,
Dar FEMEIE e ceva!!!
Ca un bobocel de floare
Sa traiesti in sarbatoare
Ca o floare inflorita
Sa te simti mereu iubita

Ca un fir de iarba fina
Sa fii scalda in lumina
Ca o gingasa orhidee
Sa ramii mereu femeie.
La multi ani de ziua ta,
La multi ani de 8 Martie!

          

E ziua mamei mele
Iti dau inima mea
Ce cuprinde-n ea
Toata dragostea.

Suava ca un ghiocel
Obrajii de lalea
Parfumul ei de trandafir
Asa e mama mea.

Te iubesc maicuta mea
Pentru tot ce-mi daruiesti
Te iubesc maicuta mea
Asa cum esti.

As vrea sa-i dau o floare
Sa semene cu ea
Dar nici-o floare-n lume
Nu e ca mama mea.
La multi ani.. mama mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu