luni, 7 martie 2011

Iarna de metal...

Iarna de metal, spune si poetul,..
Pasii dintre noi.. stangul ca si dreptul..
Cat noroi pe strazi... cum sa te feresti?!...
Ce departe esti,... si cat imi lipsesti...

Doar un telefon.. mai pastreaza inca,..
Litere si carti, renuntari si munca
Numai strigat sunt, peste care cresti
Ce departe esti!... si cat imi lipsesti!..

Daca n-ai sa vi, noaptea la iubit,..
Poate ai uitat, poate s-a sfarsit..
Daca n-am sa vin noaptea la iubit,..
Poate am plecat, poate am murit...

Care anotimp?! Ce aniversare?
Am imbatranit.. Iarna rau ma doare...
Intre noi noroi, si nici printre vesti..
Ce departe esti!.. si cat imi lipsesti...

Nu ma mai intreb, Nu mai vreau raspunsuri,..
Pentru adevar nu mai fac recursuri..
Toate cate-au fost, azi devin povesti...
Ce departe esti!.. si cat imi lipsesti...

Daca n-ai sa vi, noaptea la iubit,..
Poate ai uitat, poate s-a sfarsit..
Daca n-am sa vin noaptea la iubit,..
Poate am plecat, poate am murit..

A ramas pe-un raft, dragostea si-o carte..
Tot ce imparteam, nu se mai imparte..
Daca eu renunt, tu sa nu gresesti.
Ce departe esti!.. si cat imi lipsesti...

Te astept in mai, zid fara fereastra..
Sa barfim straini, chiar iubirea noastra..
Eu sa te urasc, tu sa ma detesti..
Ce departe esti!.. si cat imi lipsesti...

Daca n-ai sa vi, noaptea la uibit,..
Poate ai uitat, poate s-a sfarsit..
Daca n-am sa vin noaptea la iubit,..
Poate am plecat,.. poate am murit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu