sâmbătă, 30 iulie 2011

As vrea sa mor la pieptul tau

Mi-a fost atat de cruda viata.
Si asteptam cu nerabdare,
De sus ,sa mi-se rupa ata.
Sa scap de-aceasta viata de calvar , 
Sa nu mai sufar in zadar.
Am alergat sa prind norocul.
Cand am ajuns,am luat in brate,
Jarul ,care-l mistuise focul.
Am vrut sa stiu ,ce-seamna fericire.
Si am descoperit, ca-i mare amagire
Am vrut in viata sa fiu bun,
Sa iert si sa iubesc.
Am vrut sa tolerez greseala,
Si nu sa pedepsesc.
Speran-d in viata ca se-n toarce,
Si binele la mine, nu am facut nici un rau.
Si am facut ,numai bine.
Am asteptat...si au trecut ani.
Speram si eu in bine.
Am tot sperat co raza de lumina,
va lumina si pentru mine.
Stiam ca bunul Dumnezeu,
A dat noroc destul .
Si un minigram ,va fi al meu.
chiar daca-s trantit in drum.
Acum ,cand frumusetea tineretii,
M-a parasit si nu mai e cu mine,
Am intalnit ,iubirea vietii.
Dar nu e pentru mine.
Ia n-are urme de durere,
Nici rani,nici suferinte.
Nu stie ce inseamna supararea,
Si unde poate duce suferinta.
Nu mai e timp de icercari.
Si n-as mai vrea vre-odata,
Sa-n cerc si sa gasesc ,
O dragoste curata.
Nu mi-as dorii ,decat,
Ca ultima suflare,
So dau atunci cand sunt,
Pe bratele tale.
As vrea sa mor, la pieptul tau.
Caci te-am iubit pe tine,
Sa simt in ultima clipire,
Un strop de fericire.
Sa mor la pieptul tau as vrea.
Atata i-mi doresc,
Sa fiu pe bratul tau atunci,
Cand lumea parasesc.
Nu vreau lacrimi false ,
Sa-mi pice pe mormant.
In liniste sa-mi puna.
Mormanul de pamant.
Nu vreau flori si nici regrete,
Atunci ,cand inima nu simte.
Si ochiul nu mai vede.
Asa mi-a fost sortita viata.
Si scris ,acolo sus.
Sa-mi duc...
Cosmarul vietii.
Intr-un ,suspin si-un plans...

Un comentariu:

  1. Nu poţi să strigi în iubire fiindcă este unicul loc unde nu au ce căuta cuvintele decât sensurile lor care şi aşa devin absurde. Nu poţi să minţi în iubire fiindcă nicio simţire a ta nu poate fi minţită, altfel nu ai exista tu, ci minciuna vieţii tale. Nu poţi trişa în iubire fiindcă nu sunt niciodată două căi pe care să le poţi alege, ci doar una singură care este şi va rămâne calea vieţii tale. De aceea în iubire nu poţi fi decât tu şi singurătatea din tine în afara sufletului tău pereche.

    RăspundețiȘtergere