miercuri, 18 mai 2011

Prieten drag...

E dimineaţă şi privesc spre cer
Cum soarele răsare-n depărtare
Privind la soare acum îl rog pe el
Să te mângâie cu razele sale.
Vântul îl rog spre tine să adie
Să-ţi spună cât de dor î-mi este mie
De ochii tăi frumoşi care-i ador
Să-ţi spună că spre tine-aş vrea să zbor.
Prieten bun î-mi eşti şi-mi umpli viaţa

De când te ştiu mereu mi-ai dat speranţa

M-ai făcut să fiu tare să pot trece
Peste necazul şi furtuna rece.
Când m-am împiedicat mâna mi-ai dat
Să mă ridic din nou m-ai ajutat
Mi-ai vorbit ce frumoasă este viaţa
Şi mi-ai redat să spun din nou speranţa.
Fără să ştiu în suflet mi-ai intrat
Şi după atâta timp eu mi-am dat seama
Că tu eşti soarele din viaţa mea
Şi-ţi mulţumesc fiindcă exişti şi eşti aşa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu