luni, 2 mai 2011

Pot scrie cele mai triste versuri in noaptea aceasta...

Sa scriu de exemplu:
Noaptea este instelata si astrele stralucesc albasre de departe
Vantul noptii suiera langa cer... si canta...
Pot scrie cele mai triste versuri in noaptea aceasta...
Eu am iubit-o...si cateodata si ea m-a iubit...
In nopti ca aceasta am avut-o in bratele mele...
Am sarutat-o de-atatea ori, sub cerul infinit...
Ea ma iubit... si cateodata si eu o iubeam...
Cum sa nu-i fi iubit ochii aceia mari si ficsi?!...
Pot scrie cele mai triste versuri in noaptea aceasta...
Sa ma gandesc ca nu o am...
Sa simt ca am pierdut-o...
Sa aud imensitatea noptii...
Cu atat mai imensa cu cat sunt fara ea...
Si versul acesta cade peste suflet...
Ca roua pe iarba,
Ce conteaza ca iubirea din mine n-o mai poate privi?
Noaptea e plina de stele...
Si ea... nu e cu mine...
Asta e tot...!!!
In departare cineva canta!
In departare...
Sufletul meu nu se obisnuieste cu pierderea ei...
De parca pentru a mi-o apropia...privirea mea o cauta...
Inima mea o cauta...
Si ea... nu e cu mine...
Aceiasi noapte alba...aceleasi fapte...
Noi... cei de atunci...
Nu mai suntem aceiasi...
Nu o mai iubesc...este adevarat...
Dar cat am iubit-o...
Vocea mea cauta parca vantul...pentru -i atinge auzul...
A altuia...!!!
Este a altuia...
Cum era inainte a sarutarilor mele...
Vocea ei...
Corpul ei conturat clar, ochii ei infiniti...
N-o mai iubesc, este adevarat...
Dar aproape o mai iubesc...
E atat de scurta iubirea... si atat de lunga UITAREA...
Pentr ca in nopti ca acestea...
Am avut-o in bratele mele...
Sufletul meu nu se obisnuieste cu pierderea ei...
Chiar daca aceasta ar fi cea din urma durere...
Pe care ea mi-o provoaca...
Si aceastea ar fi ultimile versuri pe care le scriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu