joi, 22 septembrie 2011

Plec departe...


Plec departe..si nu ma mai intorc,
Plec departe in cautare de noroc..
Las in urma amintiri deschise
Si multe sperante transformate in vise...

Imi e scris sa nu am parte de noroc,
De aceea il caut si nu ma mai intorc,
Sper sa il pot gasi vreodata..
Sper sa incep o noua viata..

Plec departe...stiu ca e greu,
Sa pot gasi ceea ce vreau eu..
Deschid o usa..ma uit in urma..
Si totul mi se pare ca o umbra...

Ridic privirea..si pasesc
Un singur lucru vreau sa gasesc..
Dar dintr-o data ...o mare ceata
Acopera pamantul cu un strat de gheata..

Se coboara un inger,cu aripa franta
Imi sopteste usor...ca o pasare blanda..
"Ceea ce cauti este aici..
Incearca sa zbori ..sa te ridici.."

"Incearca sa plutesti alaturi de mine,
Si incearca sa asculti inima din tine...
Nu te teme..totul va fi bine
Alaturi de ingeri...alaturi de mine"

M-am ridicat ...si am gasit
O lume unde nici nu m-am gandit
Credeam ca destinul nu imi e scris..
Dar l-am cautat...si el m-a gasit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu