duminică, 14 august 2011

Cine sunt eu...

Cine sunt eu? Justa intrebare
Atunci cand cel ce-ti scrie e doar un pseudonim
Sunt o pesoana ce face o incercare
Sa socializeze, sa nu fie anonim.

Sunt cel ce cauta intr-o disperare
In lumea asta hâda fara de valori
Persoane ca si el, care sunt in stare
Sa aprecieze chiar si un camp cu flori.

Sau un strop de roua, ce se odihneste
Intr-o dimineata, pe un fir de floare
Sau care vede toamna cum le rugineste
A pomilor podoaba si cum frunza moare.


Sunt cel ce apreciaza, sensibilitatea firii
Si mana tandra ce stie a da o floare
Si ochiul care plange din pricina iubiri
Si buze ce asteapta, doar o sarutare.

Un comentariu:

  1. "Tu eşti tăcerea credinţelor mele
    Pe care le risipesc şi le adun din nou în mine,
    Cu fiecare cuvânt ce te cheamă
    Cu fiecare surâs ce te-aşteaptă.
    Tu eşti un ochi deschis
    Spre întunericul sufletului meu,
    Sub pleoapa căruia se zbat
    Tonurile însangerate ale visurilor.
    Tu eşti poate însuşi dragostea mea
    Care crede numai în tine,
    Limpezindu-şi apele
    În frânturile surâsului tău.
    Îţi port uneori paşii în priviri
    Şi surăsul în joc de petale,
    Îţi darui zambete şi-ţi fur amintiri
    Ascunse în şoapte domoale.

    RăspundețiȘtergere