joi, 28 aprilie 2011

Vis...

Mereu ma-ntrebi: "De ce a ta iubire
Si dragoste, le-nchini numelui meu?
Caci eu sunt ca un vis, o nalucire
Doar umbra mea o strângi la pieptul tau!"

Iubirea pentru tine e divina
Si va ramâne pururea curata
Chiar si sfârsitul lumii de-o sa vina,
N-o va schimba în ura... niciodata!

Dar nu e loc nici timp de amintire,
Caci visele în tandre armonii,
Vestesc o noapte plina de iubire
Si-o dragoste venind din vesnicii

La orice ora vii, esti asteptata
Chiar daca dorm, las geamul larg deschis
O sa te-astept - o, noapte blestemata -
Tu esti aici, iar ea e doar un vis!

O sa te-astept la ceas cu luna plina
Când timpul se opreste pentru noi
O sa te-astept, frumoasa mea regina
Doar luna sa ne stie pe-amândoi

Si când s-o umple aerul de soapte
Sa vii încet, la ora de rascruce
Of, nu-mi aduce nicio alta noapte
Si nicio zi... ce clipa îmi aduce!

Sa ma dezmierzi în vis cu-a ta privire
Ce-aduce mângâierile lumesti,
Sa-ti vad în ochi cereasca stralucire
Când spui ca ti-este dor si ma doresti.

Ne vom iubi o noapte în gradina
Vom fi, tu - luna, eu - luceafar blând,
Ne vom iubi cu patima nebuna
Din visul meu nu vei pleca nicicând.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu