duminică, 24 octombrie 2010

Tu cine esti...?

Eu sunt o stea sus pe bolta cereasca,?
Astept sa-ti ridici ochii sa ma privesti,
De aici din inalt incep sa te vad parca,
De ce?
Pentru ca vreau pamantene sa ma iubesti!

O sa cobor eu la tine intr-o noapte cu vise,
Si incet asternutul deoparte sa-l dau,
Tu sa lasi pentru mine usi si gamuri deschise,
Pentru ce?
Pentru ca vreau sa imi fii, asta eu vreau!

Eu sunt pe cer o stea mereu calatoare,?
Cobor din inalt un vis sa-mi implinesc,
Iubirea de tine ca-n lanturi, ma doare.
De cand?
De-atuncea, de-o viata, de cand te iubesc!

Eu sunt o stea ce mereu dau lumina,?
De mine nicicand ochii sa nu ti-i feresti,
Si cu doar o stea cerul nu se termina,
De vrei?
Mii de stele, spune-le, tu, cine esti?

Esti cumva visul vre-o uneia din ele?
Te-nseli, tu esti pulberea cazuta din cer,
Cu care naiadele se joaca-n inele
De ce?
Pentru ca-n joaca ele iubire ofer!

Eu sunt o stea ce te cheama intr-una,?
Tu esti aicea, pe pamant, un frumos muritor,
Vin sa te iau, intinde-mi doar mana?
Nu crezi? Vino,
Vei afla cum iubeste o stea cand ii e dor!

                                                           By Mullder

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu